Wednesday 6 June 2012

Kebaikan SIngLe



Awww~...nikmatnya single...hanya tuhan jax tahu...aku happy dengan kehidupan single...actually banyak juga kebaikaan single ni...first..kita tak perlu susah2 untuk isi kridit..jimat sgt aku rasa...hehehehe...then..aku bebas untuk suka and minat siapa2 lelaki pun kat dunia ni tanpa memikirkan hati seorang couple...nah..kau ada??...xda kan...lalalalalalala...lepas tu aku bebas untuk bersayang2 dengan siapa2 pun yang aku suka tanpa di larang oleh insan yang bergelar couple...tegok betapa kejamnya aku...hehe(ketawa setan!)..bukan tu jax kalau kau single kau bebas bertukar2 relationship di facebook dengan siapa2 pun yang kau nak buat relationship tanpa di cop sebagai seorang player cuz kamu bukan couple..apa mahu risau..yang lagi syok..if kau single hidup kau tak akan boring cuz percaya lah banyak lelaki yang akan call kau apa lagi msg..and kau akan di kejar2...cuz dorang nak isi borang tu larh sanggup m'gejar..bak kata p'patah cina..di kejar adalah lbih baik dari m'gejar..cewah...ni mak jemah nak bagi tips untuk korang...if ada orang bawa couple dengan korang just bagi dorg harapan..and necaya dorang pasti akan terus m'gejar korang..hehehe..the moral of the story is...jangan ikut tips mak jemah cuz ni adalah amalan paling dosa di dunia..akhir kata dari mak jemah..Renung2kanlah dan selamat beramal..majulah sukan negara...asalammmmm... ~

No comments: