Saturday 7 April 2012

Kawan aku...


Hari tu aku ada call bestfriend aku Ika & pona ..happynya aku dapat bercakap dengan dorang .. kalau boleh nak jax aku b'gayut dengan dorg 24 hour... lebih2 Ika .. Result SPM ika & pona ..boleh tahan juga..and aku happy cuz bestfriend aku juga b'jaya..Rancangan Ika next year baru dia nak sambung sekolah kat ATI college(Asian Tourism International College)..dia nak ambil bahagian accountant..pona pula nak ambil bahagian psikologi or p'guruaan..Dah makin maju dah kawan2 aku now...so nampaknya terpaksa lah kami semua terpisah2..sedih pula aku rasa..dari segi penampilan pula...rambut ika dah makin panjang..n dia makin tinggi..c pona pula..akhirnya...impian dia tuk m'miliki rambut seperti"JUSTIN BIBIR" akhirnya tercapai...hahaha..aku pun lepas ni nak b'gaya larh gak mcm dorang...tp...apa2 pun even kami terpisah2 dah..aku tetap akan ingat kat dorang sampai bila2..cuz dorg adalah BESTFRIEND yg sgt terbaik yang aku pernah ada..I love my BESTFRIEND...

No comments: