Thursday 29 March 2012

Mak cik jamilah..:'(







Hari ni aku sedih sangat..cuz mak cik jamilah dah meninggal..ni pun mak aku yang bagi tahu...mulanya aku tak berapa tahu sepa mak cik jamilah tu...now baru aku ingat mak jamilah tu jiran kami dulu..dia baik sgt kat aku...dulu..aku masih ingat lagi waktu aku umur 7 tahun..dia bagi aku dress putih kembang..dress tu cantik sgt..tp..dress tu dah hilang waktu kami pindah rumah...mak cik jamilah penyayang sgt..dia syg kami even kami bkn anak dia...i miss her so much...dia da gak anak perempuan tp...semua dah besar ada ank 1 umur aku pun tapi..lelaki...tp..sygnya dia dah m'ninggal...mak aku kata dia bkn meninggal gara2 sakit..tp..kena buatan org...kejamnya orang zaman skrg...busuk hati sampai sanggup gadaikan nyawa org yg x salah..huhuhu...Moga arwah ditempatkan dikalangan orang-orang beriman.amen..:'(

No comments: