Thursday 29 March 2012

Deaktif facebook


Hari ni aku dah deaktifkan account facebook aku..hehehe...cuz aku nak focus pada bidang aku..oleh kerana family aku tak bagi aku masuk bahagian kualinary...aku terpaksa larh bertukar ke bidang lain..iaitu bahagian "PSIKOLOGI bahagian REMAJA"..cuz aku nak jadi guru kaunseling..hehehe..maktab guru pula..aku tak jadi masuk..cuz aku tak minat m'gajar..hehehe..aku dan psikologi??serasi kah?..bila kaka aku dgar yang aku akan ambil bidang tu..abis aku d ketawa kan..hello...even aku gini...hati ada taman tahu..!..tp..yang sedihnya..nanti aku akan b'pisah dgn mak aku...huhuhuhu..cuz aku nak belajar luar sabah..means kat semenanjung..actually aku tak mahu jauh2...and mak aku pun tak bagi aku sekolah jauh2..but setelah b'bincang..akhirnya dia lepaskan aku pergi..cewah...but aku dah promise dgn diri aku and family yg aku tak akan buat benda yang boleh merosakkan nama family aku...cuz aku syg sgt kat family aku..actually ada sebab juga aku ambil bidang ni..sebab fist...aku nak yakinkan kat org bahawa.."LESBIAN"mcm aku ni pun bole gak jadi guru kaunseling..then..aku nak jadi pendengar n mahu menolong remaja2 yang mempunyai masalah..lagi pun maybe dgn mengambil jurusan ini..s'banyak mungkin dpt m'nolong aku keluar dari dunia yg t'pesong jauh ni..cuz d sana nanti kami bkn ja d ajar cara2 menjadi kaunselor tetapi juga..dpt belajar m'betulkan diri..cuz tak salah right untuk berubah?..lagi2 masa semakin cepat berlalu..and umur aku pula semakin lama semakin tua..aku nak sangat berubah..nak jadi matang...tp..now aku dah b'ubah sikit2..iaitu dapat terima kenyataan..if org buat aku sakit hati aku tak nangis dah..cuz aku pernah lagi rasa sakit yg t'amat waktu org yg penting dlm hidup aku m'ninggal..betul org kata...masa lalu membuat kita lebih matang...tp..x salah juga menangis..cuz menangis dpt m'legahkan hati...hehehe...\

No comments: