Thursday 15 March 2012

My stupid Life....




Wah tak lama lagi keluar result..berdebar2 pula rasa..hope aku dapat result yg gempak..lepas spm ni dah kuar..aku tak nak buka fb buat sementara waktu..aku nak mulakan hidup baru..nak lupakan masa lalu aku..n masa silam aku...wah...anggan2 aku tu..hehehehe..but sometimes aku rasa benci gak dengan org sekeliling yg gemar kasih tinggal aku..sakit taw hati..benci aku!..sumpah!...janji dulu nak always dengan aku...tiba2..lain pula jadinya...tinggalkan aku sendiri..kalau dulu..memanglah happy jax..but now..xda dah..xda dah mood k'gembiraan tu..betapa sialnya hidup aku!..balik2 d tinggalkan..bila perlu cari aku..fikir hati dorg jax..tapi..tak pa someday..aku tak perlu kamu lagi dalam hidup aku..cuz someday aku akan benci kamu..!

1 comment:

Unknown said...

lpas SPM~ semua org akan jalani hidup masing2~ :) x la cm zaman persekolahan dlu~ so terima la keadaan mereka :) Chill up's