Wednesday 21 March 2012

Hidup..



Gagal tidak semestinya gagal buat selama-lamanya..kerana itu semua bergantung pada diri kita sendiri..sama ada kita mahu gagal selama2nya atau berusaha untuk membaiki masa depan dengan membuat lebih baik..kejayaan terletak pada genggaman tangan kita sendiri..sekiranya kita menyerah kalah..maka kejayaan tu dengan sia-sia hilang..that why kita mesti genggam tangan kita sekuat mungkin...supaya kejayaan itu milik kita buat selamanya...selama ni aku tak pernah faham apa maksud kehidupan ...tapi sekarang baru aku faham..dan banyak yang aku belajar...dan pelajaran itu membuat aku lebih kuat untuk hadapi hidup.dunia tidak akan Perfect..jika tiada kesedihan..kerana kesedihan itu lah yang mengajar kita erti kesabaran dalam menghadapi dunia ..kerana semua rasa pahit dan manis kehidupan  akhirnya akan membawa kita ke arah lebih matang ..aku b'syukur sebab tuhan and family selalu ada untuk aku..family yang selalu ada untuk menyokong aku dalam menghadapi exam..ibu yang selalu tidak putus2 berhenti berdoa untuk kejayaan kami..sehingga lah membuahkan hasil dalam result aku..now aku sendang menunggu panggilan maktab perguruan..hope aku dapat masuk..so aku boleh jadikan kejayaan aku tu sebagai hadiah untuk arwah papa..i miss him so much..but aku still bersyukurnya cuz aku mempunyai keluarga yang begitu perihatin dengan masa depan aku..God please bless my family..

No comments: